Tuesday, January 4, 2011

Speechless

Jarang aku update blong sampai aku rasa blog ni macam bukan aku punya. Sampai terlupa nak ucap Selamat Tahun Baru. Saya harap tahun ini lebih baik daripada tahun lepas, saya rindu kawan kawan saya, genuak, lembu, alien semua lah! Rindu juga nak buat pesta makanan makan ayam haram. Rindu pula nak kene marah dengan Zarul. Sampai bila aku nak macam ni? Aku rasa hidup aku dah cukup berubah dan aku bersyukur. Tp aku still tak bersyukur sebab kawan kawan genuak rulez aku x de nak buat pesta makanan sama sama. Aku tahu, tahun 2010 amat bermakna bagi semua orang dan majoriti tak suka  tahun 2010, samalah dengan aku. Tapi harini dah 2011, So buka buku baru tp jangan bakar buku lama. Simpan buat kenangan. :)

p/s: Pesta makhanan bermaksud : Ayam haram, Chipsmore haram, Maggi halal.

Budak busuk dengan Hanis Zalikha

Abu cafe

Astana Lantera Tari.

Akak mastika muka tak menahan

Hensemnya aku Pondannya aku

Keluarga Bieber
My girls

SCHOOLMATES

bb bb bb

This is sooo GAY

Keli band. haha

Gambar ni 2010 kan? haha

TERIMA KASIH KERANA MENCERIAKAN TAHUN 2010 SAYA.

4 comments:

  1. oit,kakak xdew dlm senrai kew????ahakz
    mood:sentap

    ReplyDelete
  2. Gambo dengan kaksu x de! Cmne? Haha nanti wfy buat post baik punya utk kak su :)

    ReplyDelete
  3. Kenapa kau x de dlm gambar kelas? Aku ingat semua ada. haha

    ReplyDelete