Wednesday, January 26, 2011

Entah

Genuak betul
Logik tak kalau tiba-tiba orang cakap kau gila? Logik kot sebab aku rasa aku pon gila. Kawan-kawan aku semua gila, kau cakap siapa kawan aku yang tak gila? 2010 lah ajar aku cara macam mana nak bergaul, kadang-kadang kena kasar sikit, kadang-kadang kene jadi pondan sebab boleh kawan dengan perempuan. Kau apa tahu? Semua jeles dengan aku sebab aku ramai kawan perempuan. Kau ada? Kau ada? Sebenarnya aku paling benci ayat "Kau ada?" sebab ayat tu ayat paling mengundang bagi aku. Apa lagi semester satu, kalau boleh aku nak padam terus dari otak aku. Orang yang paling terseksa aku rasa budak busuk yang ambil gambar dengan siti lah kan? Tapi aku tahu semuanya dah oke. No more "TRUTH or DARE". Biasa lah semester satu semua macam baru nak up, Semester satu baru aku belajar cara nak pakai cardigan. Kampung kan? Semester satu jugak lah aku merasa hari-hari overnight kat mcdonald walaupun esok kelas pukul 8 pagi. Semua terjadi masa sem satu. Dan aku bersyukur aku tak putus kawan dengan siapa -siapa pun. Semua sayang aku, oke aku perasan. Sekarang sudah 2011, dah nak masuk february dah pun. Hujung bulan masa untuk enjoy. Bagi aku tak. Bagi aku hari-hari kena enjoy tapi kene beringatlah sikit.

Apa salahnya kalau eja sayang = tayank. Menyampah kan? Aku pon sebenarnya menyirap. 

Fakta - Email fendi ada tulis marshmellow, kalau aku tak salah eja la.

4 comments:

  1. hehee.. yupp semua nye jadi masa sem satu kan wafieyyyy..
    rindu sgt, walaupun masa tu konah murahan tu tgh bermaharajalela.. huhu

    ReplyDelete
  2. Wahh rindunya konah kan kay? Dah tahu ke siapa konah tu?

    ReplyDelete
  3. aku tahu kau tulis pasal ape
    ahhahahaha bodoh betoll

    ReplyDelete