Friday, July 23, 2010

Tudung vs Rambut

Kalau Emira si cantik cilik boleh post pasak tudung, mengapa aku x boleh post pasal Rambut aku dari sem ke sem walaupun aku hanya bertahan sampai awal sem 4 sahaja. Sadis betul hidup aku. Aku akui rambut aku x lawa, Kalau boleh aku nak pakai tudung nampak sweet sikit kan rara? ;)


Mari kita perhatikan gambar bersama rara di semester satu ini, Lurus bukan rambut hadapan? Kenapa belakang x lurus macam depan?
*rara tudung bawal.


Yang ini semester dua buat aku ketawa. Dya cakap macam Pian. Aku rasa macam nak botak ja waktu ni. Tp sabar je la.


Semester tiga konon rambut ala ala messy la konon kan?? HAHA


aku nampak besau pulak. Dan aku suka rambut aku sekarang tajaan Schwarzkopf. Terima Kasih.

Tapi kalau aku rambut kerinting macm mana. mau tgk? Ini.

Meletup bukan??

Idea dari http://jongjeng.blogspot.com/2010/07/hijab.html

2 comments:

  1. mcam pukis last sekali. tapi style la.
    mcm pelakon korea mulut busuk tuh

    ReplyDelete