Friday, July 2, 2010

Sangat peduli tepi kain

Kau x faham apa aku buat. Dan aku tahu kau x tahu apa aku buat di sini. Dan kau tahu berkata kata yang menyakitkan hati kawan kau sendiri.Apa salahnya bertanya. Hey apa kau buat ha kat sane? Kitorang kat sini da mula semuanya, nnti kau tertinggal susah pula. Aku thu rindu memang bukan persoalannya sebab banyak lagi kawan kawan kau yg boleh 'mendorong' kau kat sana. Aku tak akan jawab soalan itu mengapa sampai sekarang kenapa aku berada di sini. Tolong lah jangan nak pertikaikan hal hal aku. Aku dah fed up dengan perangai A B C D E F G dan sesiapa sahajalah yang bercakap tentang aku. Dan aku tahu beberapa org sahaja memahami aku dan itulah saya panggil KAWAN. Terima kasih saya ucapkan kepada anda anda dan anda yg sangat memahami. Aku x salahkan kau sebab kau bodoh x nak tanya!

Aku akan ikut haluan aku. =_="

No comments:

Post a Comment