Wednesday, July 7, 2010

Hari

Semalam aku membuta sampai Maghrib. Harini aku bercadang untuk membuta sampai Isyak. Kau jangan melampau Wafiey. Tuhan marah. Oke aku akan cerita hal aku pasal kelmarin aku buat ape?


















x de ape aku buat. same macam hari hari lain. Membuta.















Aku nak tulis ape ni?



















oke cerita seram bole?













tanak la cerita cinta? wahhh!

















Bosan la. Cerita Budak2 hitam bole? Ishhh















Rasa kalau tidur best juga. bye . ;) HAHA joke.










Kau rasa akuComel tak? Comel kan kan kan kan kan kan kan kan kan. BAIKLAH KAU DAH FED UP DENGAN ENTRY INI. AKU LAGI FED UP!!











:( :( :( SEDIH

















Oke sudah! aku mengaku aku rindu kawan2 Unisel aku. Untuk pengetahuanm, aku sudah berhenti Unisel. Saya tukar course lain.Rahsia. nnti aku bgthu bila tiba masa'nyah'. OMG rindu nak mati kat kawan2 kelas aku semuanyalah! Yg bukan budak kelas aku aku rindu juga. :( can i go back there?. Takut lecturer marah sebab masuk kelas lewat. HA HA



Cuba cari aku. Sebenarnya aku bangga jd a part of you all semua. Wish me luck utk mase akan dtg. Koranglah media practitioner yang tersohor pada masa akan dtg. Aku boleh "bet" "bek" ape ape je . Oke I miss you guys.

pesanan penaja : nak je beli hadia bagi sorang2. tp x de duit. x pon korang je bg aku hadiah. Bapak x malu aku ni ;P oke x lupa budak rumah BUKIT ;) ALT crewz juga. Rindu nak makan Nasi Lemak Cinta Sayang.

No comments:

Post a Comment