Wednesday, July 7, 2010

Budak kencing malam

Punye la aku bosan. Aku tgk kawan kawan aku dulu buat muke kawin2 dapat anak sekor mcm ni. Tp anak diorang x comel. Macam muke pembunuh katanya. Maksud aku Chucky dalam filem Child's Play. Seram bukan cerita tu walaupon patung kecil tetapi boleh membunuh dengan kejam. Baik berbalik kepada cerita, entry tu abaikan sebab budak ni pon x wujud dan aku x rasa dier kencing malam sebab aku x pernah kencing malam kononnya. Baik aku mengaku mase sekolah menengah aku kencing tilam. berat mau angkat jemur. Percaya? HA HA. korang boleh buat muka baby ni kat makemebabies. Kau amik muke balak kau then letak muke comel saranghae kau tu. Konfem anak kau macam anak korea. Korang x tertanya tanya anak siapa kat atas ni? mestilah anak aku. Comel bukan? haha. Gambar ni kombinasi aku da kawan aku, Mana boleh bagitahu nanti Melodi TV3 serang aku tanye bukan2. oh aku jawab 'no komen' je, ala ala ziana zain. 

Hint : aku buat gambar ni, gambar aku dan lelaki lain. haha jangan fikir aku songsang kerana aku x suke muahh! HAHAHA statement bunuh diri bak kata Bella Luna.

No comments:

Post a Comment