Tuesday, May 25, 2010

Sugar



Mungkin payah kita nak jumpa lagi. Tak sebulan sekali, maybe setahun sekali. Aku rindu mcm dulu. Semua keluar sama sama, gelak sama sama, aku nangis kat kamu sebab rindu family aku. Macam macam benda kita dah harungi sama sama, walaupon baru kenal semester in, aku rasa rapat sangat dgn dier. Kau kakak aku juga. Sayang bha aku kat kau ni. haha. Semester 3 membawa seribu satu makna atau erti yang susah aku ungkapkan. Cabaran, halangan, rintangan, dugaan dan macam macam lagi terjadi. Tapi semua mudah diatasi dan aku rasa aku Happy.

Faezah Saddi & Byka Justin Bieber, haha. Jaga diri baik baik kat Sabah sana. :) I miss you all!

No comments:

Post a Comment