Sunday, May 30, 2010

All About Bella Luna

make up by Cek M's

selipar for anip selipar. HAHA

Lucky I met Zara Nor, mampu?

Classmate!

Khemah meletop.


Semua Happy. Aku suka


Sudah banyak cabaran yang kita lalui sama sama. Now Kak Long sudah menjadi bini orang. Aku tumpang gembira. Bella kau buat aku rasa tua sebab aku tak kawin kawin. HAHA. Aku harap kau gembira dan tunaikan tanggungjawab kau sebagai isteri, aku tahu kau mampu dan bersedia dari segi mental dan fizikal. Majlis kau amatlah meletup dan menggamatkan suasana. Bak kata kau sendiri "wafiey, macam artis nikah kan?" Memang la!!! Happening gila kot. Tak rugi aku datang jauh jauh nak pergi kawin kau oke. Apa apa pon, kitorang semua support kau, no matter what happen. Thanx!

pesanan : Family Planning Bella!! AHAHHA

Aku, Bell, Emma, Eriey, Fieq, Afif, Efiey, Zara Nor, Ieka Azan, Fana, Nanad, Farah Shazana, Amira Nabila, Ain, ade lg ke? haha megucapkan Selamat Pengantin Baru. Sebanarnya aku sorang je yang ucap. HAHA

2 comments: