Monday, May 17, 2010

about me

Memang kita dikurniakan akal untuk berfikir, aku rasa caption aku ni tiada kene mengena dengan gambar rajah di atas. Sudah berbelas tahun aku hidup, dan tahun hadapan umur aku meningkat kepada dua puluh tahun. Aku tak rase sikit pon aku sudah tua. Bagi aku istilah tua itu tiada dan aku rasa nenek aku pon masih muda lagi. Bercerita tentang diri saya sendiri, dah banyak dugaan yang saya lalui, kehilangan seseorang yang saya sayang, bila ingat semula kenangan-kenangan yang memang aku tidak boleh lupa memang memeritkan sedikit, maaf bukan sedikit tetapi sangat banyak. Kalau dulu kita boleh lagi gurau-gurau, tapi sekarang aku rasa lain sangat. Dunia kian berubah, World kan? *Boleh jangan ingat mawi tak?*. Semester tiga kian berakhir, tinggal lagi satu paper sahaja dan malam tu jugak aku akan balik ipoh, oke aku balik petang. Aku rindu nak gurau sama sama dengan semua orang yang aku sayang.

*Berubahlah.

No comments:

Post a Comment