Thursday, April 8, 2010

M.A.S.A.

saya utamakan keluarga saya dahulu, saya sayang FAMILY saya, wafiey nak balik );
*aku rindu nak makan kt kedai semak, hujan, name kedai tu dorang yang kasi, walaupon kedai hujan tu aku dah banned sebab hantar lambat nak mati, aku tetap rindu, bukan kedai makan tu aku rindu, tapi kawan-kawan aku makan malam, now aku makan malam dgn budak tarian lepas kelas, balik tarian pon jaoh malam, kadang2 kwn text yg dorang x makan lg, aku nak pg tapi aku penat sangat, aku rindu korang.
pernah terdetik dalam fikiran aku untuk keluar dr rumah ini, tapi aku syang semua budak rumah aku. kalau nak pindah pon aku nak bawak semua (tu pon kalau dorang nak aku duduk ngan dorang) dah x banyak masa aku luangkan sama2 dgn dorang, aku rindu, aku rasa aku nak rehat dlm bidang tarian ni, tapi masalah banyak, assignment lg. tanggung jawab berat sekalai sebagai pelajar.
bila aku masok kumpulan Astana Lantera Tari, baru aku rasa betapa sibuknya sebagai mahasiswa. kehulu, kehilir, masa bergerak terlalu pantas and tiada sedikit ruang untuk aku berehat. bandar ipoh dah lama saya x kunjung.
walau apa pon terjadi aku akan teruskan tanggung jawab saya sebagai mahasiswa dan saya akan berusaha membahagikan masa dgn betul.


*letih :(

No comments:

Post a Comment