Saturday, April 24, 2010

bulan


now baru aku sedar betapa susahnya hidup berdikari jauh dari keluarga, aku rindu keluarga aku, kawan kawan aku, kawan kawan aku dahulu, banyak ceritera yang berlaku boleh dikatakan konflik, tapi aku tak boleh terima perkataan "ketidakpersefahaman" yang keluar daripada mulut yang aku anggap sangat boleh dipercayai, tiba tiba aku jadi berpina pina, kepala aku pening dang tak lagi ceria macam dahulu. bila aku fikir semula perkara yang keluar dari mulut seseorang yang aku sayang, bukan aku tak sayang yang lain, aku sayang semua sama rata, tiada lebih tiada kurang kecuali family aku aku sayang lebih. bila aku duduk sorang sorang aku akan fikir kenapa aku duduk sorang sorang kat shah alam and belajar sedangkan kehidupan aku di ipoh jaoh lebih baik. and now aku realize aku belajar kt sini utk aku berdikari, walaupun aku berdikari tetap aku gunakan wang daripada ibu bapa aku sendiri. aku minta maaf, banyak salah yang aku buat terhadap keluiarga aku, kawan kawan, aku ikhlas minta maaf bukan sebab aku nak exam baru tehegeh hegeh nak minta maaf.

FROM- the one who loves you WAFIEY AZIZ.

No comments:

Post a Comment